zaterdag

Workshop Knutselen voor de jeugd

9 april 2022

WORKSHOP ‘knutselen’

Van Vissershuisje van vroeger naar een Tiny-house van nu………….

Een activiteit voor jeugd van 6 – 12 jaar.

Op zaterdag 9 april 2022 organiseert de Commissie Educatie van het Katwijks Museum een jeugdactiviteit. De ochtend wordt gehouden van 10.00 -12.00 uur.

Voor drinken en iets lekkers wordt gezorgd. De toegang is € 3,50

Houd je van knutselen? Kom dan een klein huisje (Tiny-house) maken van doosjes, stoffen, gekleurd papier en allerlei andere spulletjes waarmee je zelf kunt ontwerpen.

In het museum is ook een ‘Tiny-house’ en daar gaan we zeker even kijken. Er wordt ook een spannend verhaal verteld en uiteraard mag je aan het eind van de workshop  jouw huisje meenemen. Kom je ook? Tot ziens in het museum.

Om teleurstellingen te voorkomen is het noodzakelijk vooraf te reserveren bij Mw. Jeannette de la Parra via e – mail:  educatiekatwijksmuseum@gmail.com

De volgende workshops voor kinderen van 6 - 12 jaar zijn op zaterdag 14 mei en op zaterdag 11 juni met DWX for kids in klederdracht m.m.v. de dansende tweeling. Zie website voor meer informatie.

9 april 2022
10.00 uur tot 12.00 uur

Het Katwijks Museum ligt in het centrum van Katwijk midden in een prachtig winkelgebied op maar 200 meter van zee. Het museum biedt een bijzondere collectie schilderijen van Nederlandse en buitenlandse schilders die gewoond en gewerkt hebben in Katwijk zoals Bernardus Johannes Blommers, Willy Sluiter, German Grobe, Morgenstjerne Munthe en Jan Toorop. Ook hangt er een schitterend werk van Jan van Goyen. Een fraaie collectie visserij-erfgoed maakt het aanbod compleet.

activiteit