Vandaag

24 juni 2023

Was te zien

‘Mijn oma Bep Rietveld, een gezongen portret’

In de corona periode heeft zangeres Liesbeth Korpershoek dit Vertelconcert over haar oma Bep Rietveld geschreven. Bep is de oudste dochter van architect en meubelontwerper Gerrit Rietveld. Voor deze voorstelling schreef Liesbeth 10 chansons die belangrijke periodes in Beps leven omschrijven. Pianist Cas Straatman heeft er prachtige arrangementen bij gemaakt. De bijzondere sound van de Lame Sonore (‘zingende zaag’) bespeeld door Annette Scholten, tevens celliste van het ensemble, raakt precies de juiste snaar voor dit verhaal en maakt het geheel compleet.

Tussendoor vertelt Liesbeth vanuit haar eigen perspectief over het ontroerende leven van Bep waarin de vrouwenlijn in de familie een belangrijke rol speelt.

Wie: Lac Ensemble
Wat: Vertelconcert ‘Mijn oma Bep Rietveld, een gezongen portret’
Regie: Audrey Bolder
Wanneer: Zaterdag 24 juni 2023 17:30 & 20:00 uur
Waar: Katwijks Museum Voorstraat 46 Katwijk aan Zee
Tickets: €15,- Reserveren

Boek Tickets

• Het aantal kaarten is gelimiteerd tot 40 per voorstelling
  • Er zijn twee slots, keuze voor een tijd is definitief
  • Ruilen van geboekte tijdslots is niet mogelijk
  • Kopen van tickets kan uitsluitend online en wordt afgerekend met iDeal
  • (Kortings-) pas is niet van toepassing

Presskit: www.lacensemble.nl/beprietveld/

Wanneer

24 juni 2023
17.30 & 20.00 uur

Boek Tickets

Waar

Katwijks Museum
Voorstraat 46
2225 ER Katwijk

Deel

Katwijks Museum | monumentale rederswoning

Het Katwijks Museum

Het Katwijks Museum ligt in het centrum van Katwijk op maar 200 meter van zee. Het museum biedt een bijzondere collectie schilderijen van Nederlandse en buitenlandse schilders die gewoond en gewerkt hebben in Katwijk zoals Bernardus Johannes Blommers, Willy Sluiter, German Grobe, Morgenstjerne Munthe en Jan Toorop. Ook hangt er een schitterend werk van Jan van Goyen. Een fraaie collectie visserij-erfgoed maakt het aanbod compleet.

Geen
activiteit
meer missen?

Ontvang updates in uw mailbox:

Wilt u het Katwijks Museum steunen? Doneer dan nu online!